Uczniowie budowali „Miasto marzeń”-później z wieżowców pozostały ruiny

Zobacz galerię
9 zdjęć
Uczniowie budowali „Miasto marzeń”-później z wieżowców pozostały ruiny
mms_img485645487

Uczniowie budowali „Miasto marzeń”-później z wieżowców pozostały ruiny
IMG_9064

Uczniowie budowali „Miasto marzeń”-później z wieżowców pozostały ruiny
20171011_120437

Uczniowie budowali „Miasto marzeń”-później z wieżowców pozostały ruiny
20171011_115710

Uczniowie budowali „Miasto marzeń”-później z wieżowców pozostały ruiny
20171011_114211

Uczniowie budowali „Miasto marzeń”-później z wieżowców pozostały ruiny
20171011_102015[1]

Uczniowie budowali „Miasto marzeń”-później z wieżowców pozostały ruiny
20171011_094950[1]

Uczniowie budowali „Miasto marzeń”-później z wieżowców pozostały ruiny
20171011_094846[2]

Uczniowie budowali „Miasto marzeń”-później z wieżowców pozostały ruiny
20171011_093549[1]

Budowa „Miasta marzeń” była pierwszym krokiem, później należało przejść między wieżowcami w alkogoglach. Uczniowie klas IV-VII i II-III gimnazjum Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Piszu wzięli udział w zajęciach profilaktycznych.

W zajęciach uczestniczyło ponad 300 uczniów, na początku zbudowali oni miasto z tysięcy drewnianych klocków, po czym część z nich z użyciem alkogogli służących do demonstracji upośledzenia zmysłów występującego po spożyciu alkoholu, dopalaczy itp. musiała to miasto sprawnie przejść.

-Po zakończonej demonstracji z miasta marzeń pozostały ruiny. Doświadczenie to było szokujące i mamy nadzieję, że uświadomiło wszystkim konsekwencje picia alkoholu, brania narkotyków, dopalaczy i pokazało, jak łatwo można stracić wszystko to, co budujemy przez całe życie w ciągu jednej sekundy i jak szybko własną bezmyślnością można zabić marzenia swoje i innych-mówi Krystyna Kamka, wicedyrektor ZSP nr 1 w Piszu

Założeniem zajęć było to, by młodzież sama, bez pomocy osób trzecich sprawdziła własne funkcjonowanie pod wpływem alkoholu oraz środków odurzających i w ten sposób obaliła panujące mity, iż nawet mała ilość alkoholu nie wpływa na zachowanie.