Szanowni Państwo, w związku z rozwijającą się sytuacją epidemiologiczną na terenie naszego powiatu, dbając o bezpieczeństwo Klientów i Pracowników starostwa, podjęto decyzję o ponownym wprowadzeniu ograniczeń w obsłudze.
CO NAJWAŻNIEJSZE:
obsługa Klientów odbywać się będzie nadal w trybie ciągłym, na specjalnie wyznaczonych dwóch stanowiskach, przez tzw. “okienka”.
OBOWIĄZUJĄCE ZASADY OBSŁUGI KLIENTÓW
✅ Klienci obsługiwani są wg kolejności, w wyznaczonym “okienku”.
✅ urząd obsługuje klientów w godz. 8.00-14.00
✅ we wszelkich sprawach urzędowych można się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta: ☎️ 87 425 47 00.
Pracownicy BOK przekierują Państwa telefonicznie do właściwych wydziałów, właściwych w ramach zgłoszonej sprawy.
✅ sprawy urzędowe załatwiać mogą Państwo także:
– drogą mailową: sekretariat@powiat.pisz.pl
– listownie oraz wykorzystując platformę internetową ePUAP
✅Osoby, które chcą przed wydaniem decyzji administracyjnej uzyskać wgląd do akt, proszone są o zgłoszenie takiego zamiaru telefonicznie lub drogą elektroniczną. W takich wypadkach, wydanie decyzji zostanie wstrzymane do czasu umożliwienia wglądu do akt.