Otwarcie konferencji Mazury to Biznes

Hotel nad Pisą jest od dzisiaj gospodarzem I Konferencji „Mazury to Biznes”.

Dwudniowe spotkanie to największa regionalna konferencja branżowa i jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych roku dla Krainy Wielkich Jezior Mazurskich. Konferencja gromadzi czołowych ekspertów branży, którzy poruszą najważniejsze i najbardziej i interesujące tematy związane z biznesem na terenie Krainy Wielkich Jezior Mazurskich, by wspólnie wyznaczyć kierunki rozwoju dla regionu. Spotkanie służy także integracji środowisk związanych z mazurami przedstawicieli władz państwowych i samorządowych, lokalnego biznesu oraz pozostałych uczestników procesów biznesowych.

Temat przewodni konferencji w Piszu to: „Kraina Wielkich Jezior Mazurskich – Więcej niż turystyka”. Spotkanie podzielone jest na panele dyskusyjne, które prowadzi znany sprawozdawca sportowy Wojciech Jermakow.

W pierwszym panelu o tematyce Gospodarczo – Politycznej dyskutowali: Piotr Feliński,burmistrz Rucianego – Nidy, Wiesław Łubiński, wiceprezes Zarządu Business Centre Club, Włodzimierz Szelążek – członek Zarządu Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz Daniel Kulig, dyrektor, Parku Naukowo-Technologicznego w Ełku. Konferencje w Piszu otworzyły wystąpienia Piotra Jakubowskiego, burmistrza Mikołajek i przewodniczącego Zarządu Stowarzyszenia Wielkich Jezior Mazurskich 2020 oraz burmistrza Pisza Andrzeja Szymborskiego.

Głównym celem Konferencji Mazury to Biznes jest promocja nowych modeli biznesowych w mazurskich przedsiębiorstwach, efektem będzie wzrost konkurencyjności lokalnego biznesu, intensyfikacją ekspansji na rynki zagraniczne oraz zwiększeniem wartości inwestycji na obszarze Krainy Wielkich Jezior Mazurskich. Projekt realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Stowarzyszeniem Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 jako Lider projektu oraz 11 gminami z Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: miasto Giżycko, gmina Giżycko, Węgorzewo, Miłki, Orzysz, Pisz, Ruciane-Nida, Mikołajki, miasto Mrągowo, gmina Mrągowo oraz Ryn jako Partnerzy projektu.